Meitsin ihana, tavallinen arki

Paras viesti tänään: "Mä halirutistelen sut kuoliaaks huomenna. + ainakin viisitoista sydäntä " 


Mitä mulle oikein kuuluu tällä hetkellä? Tosi hyvää. Mulla on ollut tosi ihana päivä niinkuin eilen jo enteilinkin. Heräsin kahdeksalta, mutta loikoilin sängyssäni kolmisen varttia, ihan vain mietiskellen kaikkea kivaa. Söin lemppariaamupalaa, puuroa ja mansikoita. Kaadoinhan mä myös Sannin aamukahvit vielä itse kahvinhörppijän syliin. Lähdin ulkoilemaan melkein kahdeksi tunniksi, ja löysin uuden lenkkireitin. Fiilistelin tosi kivaa kappaletta ja nautin siitä, että ulkona on jo oikeastaan aikas lämpöstä.


Katsoin telkkarista Metsän tarina-elokuvan, ja siis ou-mai-gaad. Ihan mielettömän hyvä. Siis ihan _mielettömän hyvä_. Ihastuin ihanaan tarinankerrontaan, aivan uskomattomiin maisemiin, loistaviin kuvaussuorituksiin ja fantastisiin musiikkeihin. (kunnon mainospuhe, olkaas hyvä) Oon tosi happyhappy, että törmäsin telkkarin ohjelmaluettelossa tuohon leffaan, kun se meni ohi elokuvateattereissa. No parempi myöhään, kuin milloinkaan, vai miten se nyt meni. Ja jos joku siellä nyt ankarasti pohtii, miksi Metsän tarina iski niin kovaa muhun. Toivottavasti keltään ei ole jäänyt huomaamatta, että mähän oon henkeen ja vereen yksi metsänmenninkäinen. Voisin kirjoittaa kaksituhattaviisisataa sivuisen kirjan ihan vain metsästä. Ja hehkuttaisin tietenkin kaikki ne sivut kuinka rakastankaan metsää niinkun ihan juuresta latvaan.


Ihanaa. Ihanaa. Ihanaa, koulu alkaa. En millään enää malttaisi pysyä housuissani, sillä pääsen huomena halipusuttelemaan kamuseni läpi. ♥♥♥♥♥♥ hihhihhii, meitsi on niiiiiiin onnellinen. Hymy kyllä tipahtaa aika nopeasti varpusiin, kun miettii tiistaista ja keskiviikkoista koetta. Möh ja pöh. 

Mutta siis, tälle menninkäiselle kuuluu kerrassaan erityisen hyvää.

Kommentit