Klonkkumoodi parhaimmillaan

"Mulla on ollut ihan klonkkufiilis tänään, tai siis oon niin väsynyt."-Sanni
Niin mäkin.
Mulla on ollut tänään ihan kehnoimmista kehnoin päivä. Heräsin ihan "tähmitätapahtuu"ilmeellä tänää. 15 yli yksitoista lämpimästä pesästäni ja mutustelin aamupalaa vain vähän ennen lounasta. (ihan tajuttoman ärsyttävää) Vitkuttelin tunnin lenkille lähtöä ja kun sinne lähdin vuodatin ärsytykseni ja mietitykseni Netalle noin 6 minuutin ääniviestillä. Onneksi mulla on kaveri joka kuuntelee, vaikka kuinka pitkään. (ja vastaa"mä en ihan enää muista mitä sanoit, mutta..") Leppoisa kävely rullasi yllättävän hyvin, eikä kasvoille tupruttava märkä lumivesimömmösade haitannut laisinkaan. Soittelin taas Good vibes-soittolistaa repeatilla ja tanssin mukana. Unohtamatta myöskääny sitä olennaisinta: mukana laulamista. 

Silti koko päivän mun ympärillä on vallinnut nuukahtanut fiilis, enkä oo saanut oikeastaan yhtään mitään aikaiseksi. Paitsi rikoin riitaisan jään, ihan vain puhumalla. Se tuntui tänään todella todella isolta askeleelta.

Tiedättehän, on näitä tekstejä että "stars can't shine without darkness"(...)
Jotenkin tollanen ajatus mulla on huomisesta. Huomisesta tulee ihan loistava viimeinen lomapäivä. 

Laitoin herätyksenkin aikaiseksi.

Kommentit